موتورسیکلت

فرصت کارآموزی دانشجویان در هارلی دیویدسون ، فقط موتورسواری کنید!

کارآموزی هارلی دیویدسون

پایانی بر دوره های کارآموزی کسل کننده دانشجویی

حتما شما هم دوره های کارآموزی که برای دانشجویان تعیین می شود را گذرانده اید و یا احتمالا به زودی خواهید گذراند. به جای جزوه نوشتن یا قدم زدن در محیط کارخانه یا هر محیط کاری دیگر و نکته برداری کردن و گزارش نوشتن ، وقت آن رسیده که کمی هیجان به این دوره فورمالیته اضافه شود. و این کاری است که شرکت Harley-Davidson انجام می دهد. با کاریرا همراه باشید تا بیشتر با این طرح جدید آشنا شوید.

شرکت موتورشیکلت سازی هارلی دیویدسون مثل دیگر شرکت ها یا محیط های کاری نظیر بانک ها ، کارخانجات صنعتی، بیمارستان ها و سایر مراکز اداری و … نیست. اگر شما دانشجو هستید و یا به تازگی فارغ التحصیل شده اید و قصد دارید در دوره کارآموزی یک شرکت حضور پیدا کنید، هارلی دیویدسون برای شما برنامه ویژه ای دارد. اول از همه باید به جنبه مجازی این قضیه اشاره کنیم و آن چیزی نیست جز هشتگ FindYourFreedom# که خودتان می دانید باید این هشتگ را در شبکه های اجتماعی نظیر اینستاگرام و … دنبال کنید و اطلاعات بیشتر را به دست آورید. بله ، هشتگ #آزادیتو_پیدا_کن عبارتی است که هارلی دیویدسون برای این برنامه هیجان انگیز و برای جوانان درنظر کرفته است.

کارآموزی هارلی دیویدسون

همه چیز به صد و پانزدهمین (۱۱۵) سالگرد Harley-Davidson بر می گردد و از این رو کمپانی تصمیم به برگزاری نسل جدید دوره های کارآموزی برای دانشجویان گرفته است. اگر شما به عنوان یک دانشجو و یا یک تازه فارغ التحصیل انتخاب شوید، ابتدا در آکادمی موتورسواری هارلی دیویدسون آموزش موتورسواری می بینید. بعد از این مرحله نوبت به …… هیچی، نوبت به اوج هیجان می رسد. به شما یک موتور هارلی دیویدسون نو و صفر کیلومتر داده می شود تا به دشت و کوه بزنید.

اما یک ماموریت و یک تکلیف هم برای شما در این کارآموزی وضع می شود. شما باید دنیای بیرون و طبیعت را بگردید و با موتورسیکلت توانمند خود ماجراجویی کنید. بله دقیقا ماجراجویی. هارلی دیویدسون از شما می خواهد که از موتورسواری لذت ببرید و با فرهنگ موتورسواری بیشتر آشنا شوید و آن را به بقیه هم نشان دهید. سفر کنید و گردش کنید. و اما یک نکته! شما باید تمام این دوره ۳ ماهه تابستانی را با دوربین عکاسی، فیلم برداری و یا گوشی تلفن همراه خود مستند کنید. باید عکس و فیلم تهیه کنید و آن را در شبکه های اجتماعی منتشر کنید. این تکلیف شما بوده و این گزارش کارآموزی است که باید تهیه شود.

فرصت کارآموزی دانشجویان در هارلی دیویدسون ، فقط موتورسواری کنید! carera.ir students and harley davidson 05

مدیر عامل کمپانی هارلی دیویدسون، آقای مت لواتیچ (Matt Levatich) درباره این طرح گفته است “ما دنبال این هستیم که ورزش موتورسواری و این فرهنگ را رشد دهیم، چه راهی بهتر از اینکه موتورسواران آینده و دانشجویان و فارغ التحصیلان امروز را وارد این عرصه کنیم. این کار برای آنان و زندگی شخصی و کاری اشان مفید بوده و تجربه واقعی از زندگی به دست می آورند. بنده به شخصه به شدت علاقمند بوده و هیجان این را دارم که ماجراجویی جوانان را با موتورسیکلت های هارلی دیویدسون دنبال کنم و از تجارب آن ها یادبگیرم.”

این برنامه مختص دانشجویان سال پایین و سال آخری و البته تازه فارغ التحصیلان است که قصد دارند در دوره کارآموزی یک شرکت حضور پیدا کنند. داوطلبان باید ۱۸ سال به بالا سن داشته باشند. داوطلبان باید تجارب و ماجراجویی های خود را در شبکه های اجتماعی منتشر کنند. همچنین داوطلبان باید معنی و تعریف خود از واژه آزادی (Freedom) را بیان کنند و این تعریف را به صورت تصویری در قالب عکس و فیلم آماده کنند.

اگر علاقه مند هستید می توانید درخواست و اعلام آمادگی خود را به آدرس ایمیل [email protected] ارسال کنید. اطلاعات بیشتر را در بروشور طرح کارآموزی دانشجویان در هارلی دیویدسون مطالعه کنید.

برای ارسال دیدگاه کلیک کنید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بالا