رکورد زنی در رضایتمندی از خدمات پس از فروش
نماینده رسمی نیسان ژاپن در ایران، برای دومین بار متوالی، رتبه اول رضایتمندی مشتریان از خدمات پس از فروش را در ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و خدمات استاندارد ایران (ISQI) بهدست آورد. امیر حسن امیری، عضو هیاتمدیره و معاون فروش و خدمات پس از فروش شرکت جهان نوین آریا نماینده رسمی نیسان ژاپن در ایران در این باره گفت: مطابق با آخرین گزارش سازمان بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI)، شرکت جهان نوین آریا موفق شد یک بار دیگر بهصورت متوالی رتبه نخست در زمینه رضایتمندی مشتریان از خدمات پس از فروش را در میان شرکتهای خودرویی در کشور کسب کند.
وی افزود: براساس گزارش اخیر منتشر شده از سوی ISQI، در این ارزیابی ۲۳ شرکت عرضهکننده خودرو مورد بررسی قرار گرفتند که از این میان شرکت جهان نوین آریا توانست با کسب امتیاز ۸۱۴ از ۱۰۰۰، نه تنها بالاترین امتیاز را به خود اختصاص دهد؛ بلکه با ثبت رکوردی جدید بالاترین امتیاز را در تمام دورههای این ارزیابیها کسب کند. وی ادامه داد: هدفگذاری وزارت صنعت، معدن و تجارت در حوزه ارزیابی رضایتمندی مشتریان از خدمات پس از فروش در سال ۹۶ برای عرضهکنندگان خودرویی امتیاز ۷۵۰ بود که عملا نماینده نیسان ژاپن در ایران امتیازی فراتر از این هدف کسب کرده است. امیری همچنین اظهار کرد: پیش از این نیز شرکت جهان نوین آریا طبق گزارش سه ماه سوم (پاییز) سال ۹۶ از سوی شرکت بازرسی کیفیت، در زمینه رضایتمندی مشتریان از خدمات پس از فروش رتبه اول را میان تمامی شرکتهای عرضهکننده خودرویی کسب کرده بود.
منبع : دنیای اقتصاد