خودرو | |
---|---|
نام خودرو | بسترن B50 |
سال طراحی | 2013 |
کلاس | سدان متوسط |
گیربکس | شش دنده تیپ ترونیک |
محور متحرک | fwd دیفرانسیل جلو |
تعداد و آرایش سیلندر/سوپاپ | 4خطی/8سوپاپ |
حجم موتور سی سی | 1595 |
قدرت (اسب بخار/دور در دقیقه) | 102/5600 |
گشتاور (نیوتن متر/دور در دقیقه) | 145/3800 |
حداکثر سرعت (کیلومتر در ساعت) | 185 |
شتاب 0 تا 100 کیلومتر (ثانیه) | 13.8 |
طول/عرض/ارتفاع (میلیمتر) | 1325 |
وزن خالص (کیلوگرم) | 4600/1785/1465 |
مشخصات تایر | R15 |
مصرف ترکیبی (لیتر) | 8.2 |
استاندارد الایندگی | یورو 4 |
حجم مخزن سوخت (لیتر) | 58 |
کیسه هوا | 4 |
سیستم های ترمز و پایداری | ترمز جلو و عقب به صورت دیسکی – ABS – EBD – TCS |
سیستم های امنیتی | دزد گیر و ایموبیلایزر |
سیستم های فرمان و هدایت | تلسکوپی |
سیستم تهویه مطبوع | اتوماتیک |
سیستم صوتی تصویری و مالتی مدیا | بلوتوث – قابلیت پخش MP3 – ورودی USB – قابلیت تنظیم از روی فرمان – مجهز به 6 بلندگو |
سیستم صندلی | صندلی راننده برقی شش جهت |
سیستم اینه و شیشه ها | جانبی گرم شونده و برقی |
سیستم روشنایی | مه شکن جلو عقب- هالوژن |
سایر امکانات | کروز- tpms- هالوژن-سانروف-قطب نما |
تصاویر بسترن B50
بررسی بسترن B50
بسترن فاو پلت فرم بسترون را از مزدا ۶ نسل قدیم به عاریه گرفته و در بخش قوای محرکه نیز وامدار فولکس واگن جتا است. گیربکس ۶ سرعته آن نیز ساخت آیسین ژاپن است اما عملکرد خوبی ندارد از همه مهمتر گران بودن لوازم یدکیش است.
نکات مثبت بسترن B50
طراحی ظاهری قابل قبول-مجهز به سیستم کنترل کشش
نکات منفی بسترن B50
استفاده از پلت فرم قدیمی- کیفیت پایین چرم کابین- لوازم یدکی گران- ارتفاع کم خودرو نسبت به زمین
نقد کارشناسی بسترن B50
با توجه به امکانات مناسب و چهره ی قابل قبول نباید در لیست انتخاب های شما قرار بگیرد چرا که استهلاک بالای فاو بسترن برایتان دردسر ساز است.